Forum Naruto CCG Strona Główna Naruto CCG
Forum o karciance
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Tłumaczenia kart

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto CCG Strona Główna -> Ogólna Dyskusja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nequ
Administrator



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łeba

PostWysłany: Śro 12:42, 11 Lip 2007    Temat postu: Tłumaczenia kart

Seria #1 The Path to Hokage

N-001


N-002


N-003


N-004

Efekt: Jeżeli ta ninja walczy z ninją twojego przeciwnika
o płci żeńskiej, ta ninja dostaje 1/1 w czasie tej tury.

N-005

Valid: Ta karta nie może Atakować samodzielnie (czyli musisz go wziąć z kimś innym i zrobić drużynę aby zaatakować)

N-006

Efekt: Kiedy ta karta atakuje zystuke +1/+0 podczas tej tury

N-007

Valid: Wszystkie karty rangi Jonin albo wyżej w twojej ręce tracą -1 koszt za ilośc tur potrzebnych do ich wezwania.

N-008

Valid: Kiedy karta przewodząca w twoim teame (czyli ta która jest na górze) jest Geninem i jest wystawiona do ataku zyskuje +0/+1

N-009


N-010


N-011


N-012

Efekt:Kiedy masz więcej Nagród Bitewnych niż twój przeciwnik Team z tym ninją nie może być wysłany do walki.

N-013

Efekt:Na początku wojej tury możesz zdyskartować jedną kartę chakry aby wyleczyć jednego z twoich rannych ninjy

N-014


N-015


N-016


N-017


N-018


N-019

Valid: Jeśli ten Ninja otrzymuje jakieś obrażenia rzuć monetą ostrza ninja; jeśli wypadnie avers zmniejsz obrażenia o 1

N-020

Efekt: Ta karta nie może zostać wysłana do walki w drużynie razem z Geninem albo niższym rangą ninjy.


N-021

Efekt: Kiedy ta karta jest wysyłana do walki razem męskim geninem dostaje +0/+1 w tej turze.

N-022

Valid: Kiedy dowódca teamu w którym jest ten ninja otrzymuje obrażenie możesz zredukować te obrazenie o 1 następnie dodaj 1

obrazenie temu ninjy.

N-023

Efekt: Kiedy dowódca teamu przeciwnika walczącego z tym ninją zdobywa atak przez efekt jutsu ten ninja równeż go zdobywa.

N-024

Efekt: Kiedy ten ninja dowodzi teamem zdyscartowane są wszystkie karty które otrzymały obrażenia od tego teamu.

N-025

Valid: Kiedy ten ranny ninja jest wysyłany do walki samodzielnie zyskuje +X/+0 w tej turze.X jest ilością kart w twojej ręce.

N-026

Efekt: Ten ninja nie może być celem jutsu twojego przeciwnika po koszcie 2 lub mniejszym.Pojedyńczy symbol liczy się za 1.

N-027

Efekt: Kiedy ten ninja jest wysyłany do walki gdy masz 1 lub mniej kart w chakrze możesz dołożyć kartę zwierzchu talii do chakry.

N-028

Valid: Kiedy ten ninja jest wysyłany do walki z ninją o atrybucie walki bestia zyskuje +1/+1 podczas tej tury.

N-029


N-030

Efekt: Na początku swojej tury możesz zdyskartować do 3 kart z chakry aby uleczyć jednego ze swoich Geninów

N-031

Valid: Ta kart nie może używać jutsu które mają specyfikowany symbol w koszcie.

N-032


N-033


N-034

Valid: Kiedy team tego ninjy odnosi zwycięstwo lub zupełne zwycięstwo dobierz jedną kartę.

N-035

Valid: Kiedy ten ninja wchodzi do gry dobierz jedną kartę.Kiedy ten ninja schodzi z wioski albo z pola walki(poza powrotem i

wysyłaniem teamów) zdyskartuj jedną kartę z ręki.

N-036

Valid: Kiedy posiadasz ninje "Kiba Inzuka" w grze ten ninja nie jest liczony jako wystawienie ninja jeden na ture (czyli mozesz

wystawic oprocz tego ninja jeszcze jednego ninja adekwatnego do posiadanej tury). Dodatkowo ten ninja nie moze byc wyslany do walki

sam (musi byc wyslany do walki w teamie, chociaz jednym ninja oprocz niego samego)

N-037

Efekt: Wszyscy ninja z charakterystyka "leaf" oraz z klasa nina "genin" dostaja w jednej turze kiedy sa wyslani do walki +0/+1

N-038


N-039

Efekt: Kiedy head ninja (czyli karta przewodzaca w team'ie) ma atrybut walki "Taijutsu" oraz klase ninja "genin" ten ninja otrzymuje

+0/+4 podczas tej tury.

N-040

Efekt: Kiedy head ninja (czyli karta przewodzaca w team'ie) ma atrybut walki "Taijutsu" oraz klase ninja "genin" ten ninja otrzymuje

+0/+4 podczas tej tury.

N-041

Efekt: Kiedy ten ninja walczy wszyscy ninja w jego team'ie oraz wszyscy ninja w team'ie z ktorym ta karta walczy otrzymuja -1/-1.

Ninja z atrybutem walki "Mist" moga znegowac ten efekt. (czyli ten efekt nie dziala na ninja z atrybutem "Mist")

N-042

Efekt: Mozesz położyć coin (czyli monete) na ninja ktory dostal choc jedno obrazenie od tego ninja. Ten coin to - "tenketsu coin"
Valid: Ninja ktory posiada na sobie "tenketsu coin" nie moze zostac uleczony.

N-043

Valid: Jutsu użyte przez tego ninja nie mogą być znegowane.

M-001

Target: Jeden z twoich rannych ninja.
Efekt: Ulecz obiekt.

M-002

Efekt: Pernament (czyli ciagly) Za kazdym razem kiedy twoj ninja "Naruto Uzumaki" zada choc jedno obrazenie, przeciwnikowi ninja,

poloz "ninja blade coin" (czyli monete) ktora symbolizuje +1/+1 na tym ninja.

M-003

Target: Jeden ninja w twoim "chakra area" (czyli chakrze).
Efekt: Przesuń objekt do twojego "village" (czyli wioski), ten efekt liczy sie jako wystawienia jednego ninja na ture. (czyli aby uzyc

tego efektu nie mozna wczesniej wystawic zadnego ninja)

M-004

Target: Każda karta w twoim oraz przeciwnika "discard pile" (czyli koszu)
Efekt: Obiekt zostaje przesuniety do decku i przetasowany.

M-005

Target: Kazdy ninja.
Efekt: Obiekt otrzymuje jedno obrażenie.

M-006

Efekt: Dobierz jedną kartę.

M-007

Target: jeden z twoich ninja.
Efekt: Kiedy objekt w team'ie wygra Battle reawrds (czyli nagrode bitewna) lub calkowita wygrana (czyli przewage 5+ sily) otzymuje

dodatkowy jeden battle rewards.

M-008

Target: Każdy ninja.
Efekt: Objekt nie moze używac jutsu w tej turze.

M-009

Target: Misja nie pernamentna.
Efekt: Zneguj target i wyślij go na discard.

M-010

Target:[b] Każda karta w polu charky obu graczy
[b]Efekt:[b] Wyślij target na discard.

M-011

[b]Efekt:
Zobacz 3 karty z góry swojego decka.
Jeżeli jest tam jeden lub więcej ninja spośród kart,
wybierz jednego ninja i dodaj go do kart w ręku.
Resztę kart włóż do decka i potasuj.

M-012

Target: Jeden z twoich ninja.
Efekt: Jeżeli target jest wysyłany do walki w czasie tej tury,
twój przeciwnik musi wysłać drużynę blokującą drużynę targetowanej karty
jeśli to możliwe.

M-013

Efekt: Gracze muszą wybrać i wysłać na discard po jednej karcie
z pola chakry,za każdym razem kiedy wysyłają team do walki).

M-014

Target: Wszystkie drużyny z samymi geninami lub innymi ninja o niżych rangach.
Efekt: Target nie może być wysyłany do walki w tej turze.

M-015

Efekt: Zobacz 4 karty z góry swojego decka. Potem ułóż je
w jakiej chcesz kolejności i odłóż je na górę decka. Jeżeli masz
w grze kartę "Sakura Charuno" weś jedną kartę.

M-016

Effekt: Zobacz wszystkie karty w ręku przeciwnika.

M-017

Efekt: Drużyna 3-osobowa może być blokowana jedynie przez
drużynę 3-osobową.

M-018

Efekt: Dobierz dwie karty.

M-019

Target: Permanentna misja.
Efekt: Wyślij target na pole discardu.

M-020

Target: Jeden "genin" w twoim ręku.
Efekt: Wystaw target na pole gry.

M-021

Target: Wszyscy twoi zranieni ninja.
Efekt: Uzdrów target.

M-022

Efekt: Gracze dobierają dodatkową kartę na początku swojego ruchu.

M-023

Stały Target: Jeden z twoich ninja.
Efekt: Target dostaje "Clone Status". Kiedy target jest włączony
do gry, połóż monetę ostrza ninja symbolizującą "Clone Status".

M-024

Efekt: Ułóż w dowolnym porządku karty w ręku i odłóż je na spód
talii. Potem dobierz tyle samo kart ile odłożyłeś.

M-025

Efekt: Wszystkie ninja w twoim ręku z koszten wejścia 1 lub więcej
dostają +1 więcej kosztu wejścia. Ten efekt nie może być podwojony.

M-026

Target: Jeden ninja twojego przeciwnika.
Efekt: Target musi być wysyłany do walki w tej turze, jeśli to możliwe.

M-027

Target: Jeden twój ninja.
Efekt: Target dostaje "Sharingan Eye". Kiedy target jest włączony
do gry, połóż na nim monetę ostrza ninja symbolizującą, że ma "Sharingan Eye".

M-028

Target: Wszystkie drużyny z jednym ninja.
Efekt: Target nie może blokować drużyny z siłą drużyny
6 lub więcej podczas tej rundy.

M-029

Target: Jedna z kart w polach nagrów bitewnych obu graczy.
Efekt:[b] Wyślij kartę na pole discardu.

M-030

[b]Efekt:
Możesz zagrać dwie misje podczas jednego ruchu





CDN!


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Nequ dnia Nie 17:07, 27 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroczus
Special Jounin
Special Jounin



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowiak aka Neo Konoha

PostWysłany: Pon 22:33, 13 Sie 2007    Temat postu:

Seria #2: Coils of the Snake

N-044

Efekt:Gdy ta karta wchodzi an poleobaj gracze muszą zdiscardować wszystkich ninja w grze dopóki liczba geninów i ninjy bezs rangi na polu każdego gracza jest 3 lub mniejsza.
N-045

Efekt:Kiedy ten ninja jest wchodzi do gry sprawdź kartę z wierzchu talii i odłóż ją na wierzch lub na spód taii
N-046

Efekt:VALID: Kiedy nie masz kart w ręku druzyna tego Ninjy i drużyna opponenta nie mogą preferować walki mentalnej.
N-47

Efekt:Jeśli gracz blokujący ma 2 lub więcej drużyn musi blokować tą karte jeśli jest to możliwe.
N-048

N-049

N-50

N-051

N-052

Efekt:Kiedy ten ninja walczy jako atakujący drużyna tego ninjy i drużyna oponenta preferują walkę mentalną.
N-053

Efekt:Kiedy ten ninja wchodzi do gry możesz dodać jedną kartę jutsu z wymaganiem stylu walki taijutsu z twojej chakry na ręke
N-054

Efekt:VALID: Ten ninja nie może być wysłany do walkiw teamie bez ninjy ze stylem walki manipulacja
.N-055

Efekt:Kiedy ten ninja jest głównym ninją w teamie to główny ninja teamu walczącego przeciw teamowi tej karty otrzymuje jedno obrażenie pod koniec showdownu.
N-056

Efekt:Kiedy ninja przeciwnika ze stylem walki broń walczy przeciwko drużynie tego ninjy ma -1/-1
N-057

N-058

Efekt:VALID:Kiedy ten ninja otrzymuje obrażenia redukują sie one o 1, wtedy discarduj jednego z twoich ninja poza tą kartą
N-059

Efekt:VALID:Jeden ninja Kukła nie wlicza sie do 3 osobowego limitu teamu.
N-060

Efekt:Kiedy jeden z ninjy teamu przeciwnika walczącego z teamem tego ninjy zostaje ranny przeciwnik musi zdiscardować jedną wybraną przez siebie kartę ze swojej ręki
N-061

Efekt:VALID:Kiedy ten ninja walczy jako Blokujący ma +2/+0 podczas tej tury
N-062

Efekt:VALID:Kiedy ten ninja walczy z teamem składającym sie z samych Geninów otrzymuje +1/+0 Kiedy walczy z teamem zawierającym jonina lub ninje z wyższą rangą ma -1/+0
N-063

Efekt:Kiedy ten ninje pojawia sie w grze ulecz jednego ze swoich rannych ninja
N-064

Efekt:Kiedy ten ninja wygrywa albo totalnie wygrywa otrzymuje battle rewards.Kiedy twój przeciwnik wygrywa albo totalnie wygrywa z teamem tego ninjy przeciwnik otrzymuje battle rewards

Na razie tyle później dokończe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kyuu
Gość






PostWysłany: Czw 7:39, 13 Sie 2009    Temat postu:

moze i temat jest z przed 2 lat ale czy moglibyscie przetlumaczyc wszystkie serie od 1 do 10 Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Naruto CCG Strona Główna -> Ogólna Dyskusja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin